Onze service in een notendop

Wat is InteriorProof?

InteriorProof is een 100% online interieuradvies service dat toegankelijk, bereikbaar en betaalbaar is voor iedereen. We gaan een stap verder dan de meeste online interieuradviseurs. Daar waar de meeste vragen om foto’s van de ruimte, een plattegrond en een duidelijk omschreven vraag om vervolgens een interieurontwerp te mailen, is de InteriorProof online service persoonlijker en uitgebreider.

 

Het gaat als volgt te werk:

  1. Persoonlijk contact via Skype of per telefoon; graag leer ik je eerst kennen, nemen we samen een uitgebreide vragenlijst door en bespreken we je specifieke vraag en/of woonwens.
  2. Start ontwerpproces op maat; na onze kennismaking en overleg ga ik voor je aan het werk om een interieurontwerp op maat te maken.
  3. InteriorProof Box thuis afgeleverd; je krijgt allerlei materialen, zoals een moodboard, 2D plattegrond, shoppinglist en nog veel meer in een doos thuis afgeleverd.
  4. Uitleg inhoud Box; we hebben wederom contact voor een uitleg over de inhoud van de box via Skype of telefoon. De DeLuxe Box is zelfs nóg uitgebreider.
Hoe werkt het?

Heel eenvoudig! In 3 stappen gaan we, wanneer en waar het jou uitkomt, samen jouw interieurwens voor een ruimte realiseren:

  1. Pakketkeuze
    Kies je interieuradviespakket, de zogenaamde InteriorProof Box, en plan een gesprek per telefoon of Skype in. Tijdens het persoonlijke gesprek gaan we door een uitgebreide vragenlijst heen.
  1. Ontwerpproces
    Je woonwensen en – voorkeuren zijn bekend. We gaan aan de slag om voor jou een interieurontwerp op maat te maken. Eén ding staat hierin centraal: jouw persoonlijkheid tot uiting laten komen in je interieur!
  1. Je interieurontwerp is klaar!

Je ontvangt je interieuradvies binnen 14 dagen. Heel stylish in een InteriorProof Box geleverd aan je deur.

Wat kost het?

Naast een scherpe prijs wordt een vast en transparant tarief gehanteerd. Je komt dus niet voor verrassingen achteraf te staan.

We hebben drie InteriorProof Boxen:

  • Op maat: €90 per uur
  • Classic: €595
  • DeLuxe: €1195
Wat is een InteriorProof Box?

Je ontvangt het interieuradvies thuis in een ‘InteriorProof Box’. Dit is letterlijk een stylish doos waarin je alle beloofde materialen vindt. Hiermee ga je zelf aan de slag met de inrichting van de door jouw gekozen ruimte.

Wat is de inhoud van de InteriorProof Boxen?

De inhoud van de te bestellen Boxen zijn verschillend. De een is uitgebreider dan de ander.

 

Lees meer over de inhoud van de InteriorProof Boxen:

Op maat

Classic

DeLuxe

Wat is het voordeel van online interieuradvies?

Het voordeel is dat je geen extra tijd kwijt bent voor een afspraak met een interieurontwerper op zijn of haar locatie of bij je thuis. Gewoon lekker vanuit je luie stoel, vanaf elke locatie, op een tijdstip dat jou het beste uitkomt. Tegen een vast en transparant tarief, zonder verrassingen, waar geen overheadkosten in berekent zijn. Het enige wat je nodig hebt is een Skype-account of (mobiele) telefoon en een computer. Kortom, je bespaart tijd en geld.

Met wat voor interieurontwerpers werkt InteriorProof?

Graag stel ik me aan je voor: mijn naam is Karinka de Vries en ik ben de inspirerende kracht achter InteriorProof. Als gecertificeerd interieurontwerper ben ik in 2004 mijn eigen interieurontwerpbureau ‘KB&O’ gestart. Tevens ben ik gespecialiseerd in Feng Shui en Professional Organizer.

Daarnaast zijn er een aantal professionele interieurontwerpers aangesloten bij InteriorProof. Een voor een door mij geselecteerd op basis van reeds uitgevoerde interieurontwerpen, ervaring, opleiding en behaalde certificaten.

Alle interieurontwerpers zijn aangesloten bij de Stichting Orde van Register-interieurontwerpers (SOR).

Is InteriorProof ook geschikt voor zakelijke klanten oftewel projectinrichting?

Ja, we hebben ruime ervaring bij het inrichten van kantoren. Ons interieuradvies leent zich uitstekend voor de juiste uitstraling van het bedrijf. Wij dragen bij aan een optimaal en gezond werkklimaat en de identiteit die je naar jouw klanten wilt uitstralen. Schroom niet om contact met ons op te nemen met jouw wens of specifieke vraag. Wij maken snel een passende offerte; overzichtelijk, transparant en zonder verrassingen naderhand.

Aan de slag

Hoe ga ik van start?

Je maakt de eerste stap naar het realiseren van jouw droominterieur door het interieuradviespakket, de InteriorProof Box, die het beste bij jou past te bestellen op de website. De rest van het proces gaat vervolgens vanzelf.

Hoe lang duurt de realisatie van mijn interieurontwerp?

Je bepaalt helemaal zelf het tempo. Je weet welke ruimte je wilt aanpakken en je hebt reeds je interieuradviespakket besteld (een van de zogenaamde InteriorProof Boxen), maar je wilt nog even goed nadenken over wat je precieze wensen en eisen zijn? Je plant het telefoon of Skype-gesprek in wanneer het jou het beste uitkomt.

 

Vanaf het moment dat we samen de uitgebreide vragenlijst per telefoon of via Skype hebben doorgenomen, gaan we meteen voor je aan de slag. Vervolgens ontvang je binnen 14 dagen je interieuradvies geleverd aan je deur in een stylish InteriorProof Box. Je kan meteen aan de slag!

Hoe verloopt het inplannen van een Skype-gesprek of telefonische afspraak?

Nadat je je interieuradviespakket, de InteriorProof Box, naar keuze hebt besteld krijg je meteen een bevestigingsmail waarin staat hoe het inplannen verloopt. Binnen 2 werkdagen na ontvangst van de bevestigingsmail nemen we per e-mail contact met je op voor het maken van een telefonische afspraak of een Skype-gesprek om elkaar beter te leren kennen en de uitgebreide vragenlijst door te nemen.

Bestellen & betalen

Is betalen bij InteriorProof veilig?

Jazeker! InteriorProof werkt samen met een partner die uw betaling beveiligd op bankniveau. Deze betaalinstelling voldoet aan de hoge eisen die De Nederlandsche Bank 24/7 aan de veiligheid, betrouwbaarheid en stabiliteit stelt. Ze zijn PCI DSS-gecertificeerd; het niveau waarop de veiligheid van jouw transactie gegarandeerd wordt.

Hoe kan ik betalen?

InteriorProof heeft 2 betaalmethodes:

·         iDeal: deze betaalmethode is alleen mogelijk als je een Nederlandse bankrekening hebt. Het voordeel is dat je bestelling meteen is afgehandeld en de betaling wordt gedaan met je eigen bank. Dit is de enige betaalmethode voor het Classic en DeLuxe pakket.

·         Bankoverschrijving: deze betaalmethode is alleen mogelijk als je een InteriorProof Box ‘op maat’ hebt besteld op uurbasis, omdat je hier een persoonlijke offerte voor ontvangt. We kunnen pas voor je aan de slag gaan, zodra de aanbetaling bij ons op de bankrekening staat.

Wat zijn de bankgegevens van InteriorProof?

Begunstigde: KB&O

IBAN: NL14 RABO 0116 7053 53

Ontvang ik een bevestiging en een factuur van mijn bestelling?

Ja. Nadat je betaling voor het Classic en DeLuxe pakket is verwerkt, ontvang je een ontvangstbevestiging en factuur per e-mail.

Bij het interieuradviespakket op maat loopt het iets anders: je vraagt eerst een offerte aan. Bij goedkeuring van de offerte doe je een aanbetaling. Zodra het gehele bedrag betaald is, ontvang je de factuur.

Klacht & annulering

Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben?

Dat vinden wij vervelend! Wij doen er natuurlijk alles aan om de met jou besproken woonwensen te vertalen naar een interieurontwerp waar je blij en enthousiast van wordt. Ben je toch niet helemaal tevreden stuur dan binnen 7 dagen nadat je de InteriorProof Box thuis hebt ontvangen en e-mail naar info@interiorproof.nl o.v.v. Klacht. Omschrijf in deze e-mail zo duidelijk mogelijk je reden(en) en vergeet niet je naam en contactgegevens door te geven. Wij komen vervolgens zo snel mogelijk bij je terug met een reactie. Natuurlijk horen we ook graag positieve reacties!

Waar kan ik mijn klacht melden?

Stuur binnen 7 dagen nadat je de InteriorProof Box thuis hebt ontvangen een e-mail naar info@interiorproof.nl o.v.v. Klacht.

Omschrijf zo duidelijk mogelijk je klacht en vermeld naam en contactgegevens. We gaan alles op alles zetten om er samen uit te komen, want we houden van oplossingen en niet van problemen.

Graag verwijzen we naar artikel 11 in onze Algemene Voorwaarden voor de volledige omschrijving van onze klachtenregeling.